FAQ FAQ  Søk i forum   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

VIS ISHQ TIL VÅR PROFET IDAG OG LØRDAG!

Svar Svar Side  123>
Forfatter
  Emne Søk Emne Søk  Emne instillinger Emne instillinger
PrisonedBoy Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Medlem siden: 30.Nov.2008
Online Status: Frakoblet
Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat PrisonedBoy Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Emne: VIS ISHQ TIL VÅR PROFET IDAG OG LØRDAG!
    Postet: 09.Feb.2010 kl. 00:57

Demonstrasjon ”Stopp muslimhetsen” lørdag den 13.februar klokken 14:00

Stadig blir det vanskeligere for muslimer å bli akseptert som en del av det norske samfunnet. Man skal ha mulighet til å diskutere innvandring og integrering, men på en måte som ikke stigmatiserer enkelte grupper i samfunnet. Norske muslimer føler seg fremmedgjort i Norge. Norge er et flerkulturelt og multireligiøst samfunn. Vi anerkjenner enhvers rett til å utøve sin religion privat og offentlig. Vi aksepterer ikke at muslimene i vårt samfunn blir stigmatisert og mobbet på grunn av sin religion.

I stedet for å straffe de som mobber og diskriminerer muslimene i Norge har Politiets sikkerhetstjeneste sammen med Dagbladet brutt norske loven og påført muslimene smerte. Denne gangen ved å trykke falske tegninger av personen som har gjort mest positiv for menneskeheten nemlig profet Muhammed (sawa). PST lot de falske bildet linkene sammen med flere truende og rasistiske kommentarer stå på nettsiden dems i flere døgn uten at de gjorde noe med dette selv. Dagbladet utnyttet det hele og trykket like gjerne bildene på nett og avis for å vinne media gevinst, selv om de viste at dette ville provosere muslimene.

Etter norsk lov er det religionsfrihet for alle, både barn og voksne. Dette er fastslått i Grunnloven. (Religionsfriheten er fastsatt i Grunnloven § 2 første ledd) Etter norsk lov er det rettslig vern mot etnisk diskriminering for alle, både barn og voksne. Dette er fastslått i Grunnloven. (Rettslig vern mot etnisk diskriminering er fastsatt i Grunnloven § 110 c)

Etter norsk lov er det rettsvern mot rasisme, både barn og voksne. Dette er fastslått i Straffelovens §135a. Det overrasker muslimene at folk ikke klarer å se at de bryter loven når de hindrer en til å utøve sin religion uten å risikere å bli trakassert. Har norske Grunnloven mistet sin troverdighet?

I den forbindelse arrangeres det en demonstrasjon for å si klart og tydelig nok er nok, stopp muslimhetsen i Norge. Oppmøte blir foran jernbanetorget, lørdag den 13. februar kl. 14.00. Toget går videre mot stortinget.

Norske muslimer har blitt krenket av trykkingen av karikaturen, som fremstiller profeten Muhammed på en falsk måte, i tillegg til trykkingen av andre Muhammed-karikaturer i norske medier.

·         Norsk media angriper muslimene gang på gang.

·         Norske muslimer blir diskriminert.

·         Norske muslimer blir truet.

·         Norske muslimer blir mobbet.

·         Norske muslimer blir trakassert.

MEN DET ER INGEN SOM HAR BLITT STRAFFET!

Agendaen for demonstrasjonen er:

Norske Grunnloven skal respekteres og følges opp

Full etterforskning bak trykkingen av de falske bildene. De ansvarlige som trykket de falske bildene skal straff forfølges

Diskriminering av muslimene skal følges og de skyldige skal straff forfølges etter norsk lov

• Rasistiske og truende kommentarer mot muslimer på nettartikler / forum / facebook skal spores opp og de skyldige skal straff forfølges etter norsk lov

Mobbing av muslimer skal stoppes og de skyldig skal straff forfølges etter norsk lov

• Norske politikere må komme på banen og gi sine synspunkter på hvordan de kan beskytte norske muslimer.

• PST ledelsen skal opprette dialog i form av møte med en uavhengig gruppe består av norske muslimer.

• Justisminister skal opprette dialog i form av møte med en uavhengig gruppe består av norske muslimer.

Bak demonstrasjonen står:

Islamske kultur og trossamfunn i Norge i samarbeid med ungdomsorganisasjoner.

For mer info kan Fatima Khalil bli kontaktet på tlf: 968 09 076

Redigert av PrisonedBoy - 12.Feb.2010 kl. 12:05
Profeten (fvmd)har sagt: ’’Å mennesker... Allahs Lys er i meg, deretter i Ali, så i etterkommerne hans til al-Qaim al-Mahdi. Som vil kjempe for Allahs rett og vår rett."
Til Toppen
permanent Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat permanent Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 02:04
Publisert første gang av PrisonedBoy

Demonstrasjon ”Stopp muslimhetsen” lørdag den 13.februar klokken 14:00

Stadig blir det vanskeligere for muslimer å bli akseptert som en del av det norske samfunnet. Man skal ha mulighet til å diskutere innvandring og integrering, men på en måte som ikke stigmatiserer enkelte grupper i samfunnet. Norske muslimer føler seg fremmedgjort i Norge. Norge er et flerkulturelt og multireligiøst samfunn. Vi anerkjenner enhvers rett til å utøve sin religion privat og offentlig. Vi aksepterer ikke at muslimene i vårt samfunn blir stigmatisert og mobbet på grunn av sin religion.

I stedet for å straffe de som mobber og diskriminerer muslimene i Norge har Politiets sikkerhetstjeneste sammen med Dagbladet brutt norske loven og påført muslimene smerte. Denne gangen ved å trykke falske tegninger av personen som har gjort mest positiv for menneskeheten nemlig profet Muhammed (sawa). PST lot de falske bildet linkene sammen med flere truende og rasistiske kommentarer stå på nettsiden dems i flere døgn uten at de gjorde noe med dette selv. Dagbladet utnyttet det hele og trykket like gjerne bildene på nett og avis for å vinne media gevinst, selv om de viste at dette ville provosere muslimene.

Etter norsk lov er det religionsfrihet for alle, både barn og voksne. Dette er fastslått i Grunnloven. (Religionsfriheten er fastsatt i Grunnloven § 2 første ledd) Etter norsk lov er det rettslig vern mot etnisk diskriminering for alle, både barn og voksne. Dette er fastslått i Grunnloven. (Rettslig vern mot etnisk diskriminering er fastsatt i Grunnloven § 110 c)

Etter norsk lov er det rettsvern mot rasisme, både barn og voksne. Dette er fastslått i Straffelovens §135a. Det overrasker muslimene at folk ikke klarer å se at de bryter loven når de hindrer en til å utøve sin religion uten å risikere å bli trakassert. Har norske Grunnloven mistet sin troverdighet?

I den forbindelse arrangeres det en demonstrasjon for å si klart og tydelig nok er nok, stopp muslimhetsen i Norge. Oppmøte blir foran jernbanetorget, lørdag den 13. februar kl. 14.00. Toget går videre mot stortinget.

Norske muslimer har blitt krenket av trykkingen av karikaturen, som fremstiller profeten Muhammed på en falsk måte, i tillegg til trykkingen av andre Muhammed-karikaturer i norske medier.

·         Norsk media angriper muslimene gang på gang.

·         Norske muslimer blir diskriminert.

·         Norske muslimer blir truet.

·         Norske muslimer blir mobbet.

·         Norske muslimer blir trakassert.

MEN DET ER INGEN SOM HAR BLITT STRAFFET!

Agendaen for demonstrasjonen er:

Norske Grunnloven skal respekteres og følges opp

Full etterforskning bak trykkingen av de falske bildene. De ansvarlige som trykket de falske bildene skal straff forfølges

Diskriminering av muslimene skal følges og de skyldige skal straff forfølges etter norsk lov

• Rasistiske og truende kommentarer mot muslimer på nettartikler / forum / facebook skal spores opp og de skyldige skal straff forfølges etter norsk lov

Mobbing av muslimer skal stoppes og de skyldig skal straff forfølges etter norsk lov

• Norske politikere må komme på banen og gi sine synspunkter på hvordan de kan beskytte norske muslimer.

• PST ledelsen skal opprette dialog i form av møte med en uavhengig gruppe består av norske muslimer.

• Justisminister skal opprette dialog i form av møte med en uavhengig gruppe består av norske muslimer.

Bak demonstrasjonen står:

Islamske kultur og trossamfunn i Norge i samarbeid med ungdomsorganisasjoner.

For mer info kan Fatima Khalil bli kontaktet på tlf: 968 09 076

Veldig bra punkt! InshAllah jeg kommer på demonstrasjonen og viser også mitt engasjment!
Til Toppen
BayernMunchen Se Drop Down
Senior medlem
Senior medlem

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat BayernMunchen Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 19:05

Asalamualeikum, bror

JazakAllah khayr for informasjonen. Ingen utenom Allah kan stoppe meg i å komme, InshAllah. Vi må være realistiske å forstå at det blir ingen endringer i lovverket, så den eneste grunnen jeg for min del kommer til å delta er for å vise monstrene som tegner/trykker disse karikaturene, at om målet var å provosere, så lyktes de. Var målet å såre, så er jeg såret. Og det er det jeg skal vise. Og jeg skal med mitt nærvær vise at det ikke bare er radikale muslimer som blir krenket, slik enkelte skal ha det til. Alle som oppriktig har dyp kjærlighet festet i sine hjerter for Profeten (sallalahu alayhi waa alihi wasalam), blir såret.

BarakAllahu Feek

Til Toppen
Hassan71 Se Drop Down
Ny bruker
Ny bruker

Medlem siden: 17.Apr.2009
Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat Hassan71 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 19:41
Jeg er så enig så enig..
men man skal kanskje tenke på en annen ting også i all denne "muslimhetsen"...
Hvor er du når muslimer hetser andre???
Når Muslimer hetser homofile, jøder, kvinner osv osv..?

Hvorfor går du ikke i demonstrasjon da? er det for at du synes hetsen er helt ok på disse gruppene? sansynligvis.

Man må først feie for sin egen dør før kan forlange at andre skal gjøre dette...
Til Toppen
Senior medlem
Senior medlem

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat BayernMunchen Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 19:55
Når har det vært et samfunnsproblem at muslimer spesifikt har hetset homofile, jøder eller kvinner i et slikt omfang at de utgjør majoriteten du får det til å fremstille det som?

Poenget mitt er; hetsing av homofile og jøder er et generelt integrert problem, og ikke er muslim-problem, slik du antyder. Her kreves det integrert forståelse som tar opp i seg både klasse, etnisitet og kjønn, og som ikke ensidig legger vekt på religionskultur, men at man trekker inn den sosiale situasjonen hetserne lever i her og nå.

Og når har det vært arrangert lovlige arrangementer i favør av disse gruppene du nevner, om ikke av muslimer, av noen i det hele tatt?

Til Toppen
Darky Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat Darky Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 20:01
Jøde er et etablert skjellsord blandt muslimer.  Hørt ikke om det i den sammenheng før jeg ble kjent med muslimer.Spennende...

Uansett.... kjør demonstrasjon! :) 
Til Toppen
punjabi420 Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat punjabi420 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 20:23
Publisert første gang av Darky

Jøde er et etablert skjellsord blandt muslimer.  Hørt ikke om det i den sammenheng før jeg ble kjent med muslimer.Spennende...

Hvis du aldri hadde hørt ordet jøde som skjellsord før du ble kjent med muslimer, så kan du ikke kjenne mange nordmenn. For det er et veldig vanlig skjellsord blant nordmenn.
Til Toppen
Darky Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat Darky Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 20:27
Publisert første gang av punjabi420

Jøde er et etablert skjellsord blandt muslimer.  Hørt ikke om det i den
sammenheng før jeg ble kjent med muslimer.Spennende...

Hvis du aldri hadde hørt ordet jøde som skjellsord før du ble kjent med muslimer, så kan du ikke kjenne mange nordmenn. For det er et veldig vanlig skjellsord blant nordmenn.

Jeg vanker tydligvis ikke i samme kretser som det du gjør.  For svaret er nei.  Kjenner nordmenn nå som bruker det, og de sier de har fått det fra muslimske venner...  sånn som jeg egentlig... bare at jeg ikke bruker det så langt jeg klarer.

Hender jo jeg sier wolla og annet av den typen... hadde aldri sagt det uten desi innflytelse...  så kan være det du tenker på uten å vite om det.

Redigert av Darky - 09.Feb.2010 kl. 20:29
Til Toppen
punjabi420 Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat punjabi420 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 20:38

Jøde er et etablert skjellsord blandt muslimer.  Hørt ikke om det i den
sammenheng før jeg ble kjent med muslimer.Spennende...

Jeg vanker tydligvis ikke i samme kretser som det du gjør.  For svaret er nei.  Kjenner nordmenn nå som bruker det, og de sier de har fått det fra muslimske venner...  sånn som jeg egentlig... bare at jeg ikke bruker det så langt jeg klarer.

Hender jo jeg sier wolla og annet av den typen... hadde aldri sagt det uten desi innflytelse...  så kan være det du tenker på uten å vite om det.

Man kunne ha sagt at jeg kjenner nordmenn som har desi innflytelse hvis jeg hadde bodd i en eller annen ghetto i Oslo. Jeg er vokst opp i en middels stor by med veldig få innvandrere. Jeg er altså vokst opp blant nordmenn, nordmenn som ikke kan ha vært påvirket av muslimer eller andre desier.

Så igjen, "jævla jøde" er et (to) skjellsord blant nordmenn, også de som ikke kjenner noen muslimer.

Redigert av punjabi420 - 09.Feb.2010 kl. 20:38
Til Toppen
Darky Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat Darky Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 20:52

Man kunne ha sagt at jeg kjenner nordmenn som har desi innflytelse hvis jeg hadde bodd i en eller annen ghetto i Oslo. Jeg er vokst opp i en middels stor by med veldig få innvandrere. Jeg er altså vokst opp blant nordmenn, nordmenn som ikke kan ha vært påvirket av muslimer eller andre desier.

Så igjen, "jævla jøde" er et (to) skjellsord blant nordmenn, også de som ikke kjenner noen muslimer.

Siden det er sannsynlig at muslimers bruk av Jøde hovedsaklig stammer fra Palestina konflikten, som har pågått i mange år. Så er jeg usikker på hva nordmenn skulle fått det for gått å bruke jøde som skjellsord.  Altså, er jo mange nordmenn som missliker Gaza og krigen som var... i .. øh.. 2008?   Regner med at jøde er hyppig brukt skjellsord på Blitzhuset hvertfall.. men.. eller.. nja... men men     Har merket at ordet muslim , gjerne i sammenheng med et eller flere andre banneord har økt noe den senere tid...   men ikke jøde...  hører jo nesten aldri om jøder i norge egentlig. Stille som mus.  Det kan man ikke akkurat si om muslimer...   men men... er jo forskjell i antallet i på de to gruppene vil jeg tro.

Til Toppen
bob Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Medlem siden: 27.Jan.2009
Sted: oslo
Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat bob Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 21:02

Siden det er sannsynlig at muslimers bruk av Jøde hovedsaklig stammer fra Palestina konflikten, som har pågått i mange år. Så er jeg usikker på hva nordmenn skulle fått det for gått å bruke jøde som skjellsord.  Altså, er jo mange nordmenn som missliker Gaza og krigen som var... i .. øh.. 2008?   Regner med at jøde er hyppig brukt skjellsord på Blitzhuset hvertfall.. men.. eller.. nja... men men     Har merket at ordet muslim , gjerne i sammenheng med et eller flere andre banneord har økt noe den senere tid...   men ikke jøde...  hører jo nesten aldri om jøder i norge egentlig. Stille som mus.  Det kan man ikke akkurat si om muslimer...   men men... er jo forskjell i antallet i på de to gruppene vil jeg tro.

jøde kommer fra ben yehuda,,,som er tatt i bruk av jøder selv..

snakker du uten å ha studert ?
-QAUM KIA CHEEZ HAI QAUMAUN KI IMAMAT KIA HAI,IS KO KIA SAMJHE YEH BAICHARAY DAU RAK’AT KE IMAM
Til Toppen
Darky Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat Darky Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 21:08
Publisert første gang av bob

Uvesentlig det du sier her.  Ergo er dine "studier" bortkastet hva dette anngår.

Poenget er hva ordet betyr nå, og hvem som bruker det. Sett deg inn i debatten du.

Til Toppen
punjabi420 Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat punjabi420 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 21:08

Jeg vil ikke sitte her og spekulere i hvor dette skjellsordet stammer fra i det norske språk, jeg vet bare at det er hyppig brukt blant nordmenn som skjellsord. Og nei, jeg snakker ikke om blitzere, punkere eller lignende folk. Jeg snakker om vanlige nordmenn. Og ja, muslim har også begynt å bli mer og mer vanlig som skjellsord blant nordmenn. Det skyldes enkelte muslimers oppførsel, men i hovedsak norske mediers ensidige fokus på muslimenes sorte får.
Til Toppen
bob Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Medlem siden: 27.Jan.2009
Sted: oslo
Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat bob Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 21:09

Uvesentlig det du sier her.  Ergo er dine "studier" bortkastet hva dette anngår.

Poenget er hva ordet betyr nå, og hvem som bruker det. Sett deg inn i debatten du.

hva ordet betyr nå ? har ordet endret sin betydning ? som fra hva til hva ?
-QAUM KIA CHEEZ HAI QAUMAUN KI IMAMAT KIA HAI,IS KO KIA SAMJHE YEH BAICHARAY DAU RAK’AT KE IMAM
Til Toppen
Darky Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat Darky Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 21:18

Jeg vil ikke sitte her og spekulere i hvor dette skjellsordet stammer fra i det norske språk, jeg vet bare at det er hyppig brukt blant nordmenn som skjellsord. Og nei, jeg snakker ikke om blitzere, punkere eller lignende folk. Jeg snakker om vanlige nordmenn. Og ja, muslim har også begynt å bli mer og mer vanlig som skjellsord blant nordmenn. Det skyldes enkelte muslimers oppførsel, men i hovedsak norske mediers ensidige fokus på muslimenes sorte får.

Er frivillig det.
Forskjellige mennesker, forskjellige erfaringer.  Aksepterer det, også det siste du sier med enighet.
Til Toppen
Darky Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat Darky Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 09.Feb.2010 kl. 21:20

hva ordet betyr nå ? har ordet endret sin betydning ? som fra hva til hva ?

Slå opp ordet digresjon du.
Til Toppen
PrisonedBoy Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat PrisonedBoy Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 10.Feb.2010 kl. 00:04

Darky du er jo "ekspert" på alt sammen.. du kan jo like godt bare svare bob eller hva?
Profeten (fvmd)har sagt: ’’Å mennesker... Allahs Lys er i meg, deretter i Ali, så i etterkommerne hans til al-Qaim al-Mahdi. Som vil kjempe for Allahs rett og vår rett."
Til Toppen
Hassan71 Se Drop Down
Ny bruker
Ny bruker

Medlem siden: 17.Apr.2009
Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat Hassan71 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 10.Feb.2010 kl. 12:53
Når har det blitt et samfunnsproblem at muslimer hetser jøder, homofile osv??? jeg tror kanskje du ikke vet helt hva du prater om.

Folk blir sparket ned på gaten, folk tør ikke gå ut, noen tørr ikke reise med kollektivt fordi de blir truet, hetset av mulsimer, kvinner holder seg unne bydeler pga muslimene osv. og så sier du"når har dette vært et samfunnsproblem?".
Hvis du ikke skjønner at dette er et samfunnsproblem som pågår hele tiden, så er mdu jammen ikke særlig smart.
Du har jammen ikke fulgt med mye i media eller noe særlig forståelse for andre menneskers elendighet overhodet.
Da lever du en din egen drømmeverden som bare fungerer som du vil.

Skal man få respekt må man først vise respekt, noe du ikke forstår..

når ble det arrangert lovlige arrangementer i favør av disse gruppene?
leser du norske aviser eller ser på norsk tv? da kanskje du hadde fått med deg noe av virkeligheten....
Til Toppen
punjabi420 Se Drop Down
Veteran member
Veteran member

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat punjabi420 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 10.Feb.2010 kl. 13:13
Publisert første gang av Hassan71

Når har det blitt et samfunnsproblem at muslimer hetser jøder, homofile osv??? jeg tror kanskje du ikke vet helt hva du prater om.

Folk blir sparket ned på gaten, folk tør ikke gå ut, noen tørr ikke reise med kollektivt fordi de blir truet, hetset av mulsimer, kvinner holder seg unne bydeler pga muslimene osv. og så sier du"når har dette vært et samfunnsproblem?".
Hvis du ikke skjønner at dette er et samfunnsproblem som pågår hele tiden, så er mdu jammen ikke særlig smart.
Du har jammen ikke fulgt med mye i media eller noe særlig forståelse for andre menneskers elendighet overhodet.
Da lever du en din egen drømmeverden som bare fungerer som du vil.

Skal man få respekt må man først vise respekt, noe du ikke forstår..

leser du norske aviser eller ser på norsk tv? da kanskje du hadde fått med deg noe av virkeligheten....

Dette så store samfunnsproblemet du snakker om, er noe vi som har vokst opp i byer med få innvandere måttet tåle hele livet. Å bli slått, å bli sparket ned og bli spyttet på var vanlig for oss i oppveksten vår. Skal vi snakke om store samfunnsproblemer så er vel dette et større problem enn at et par muslimer har hetset homofile.

Redigert av punjabi420 - 10.Feb.2010 kl. 13:14
Til Toppen
Senior medlem
Senior medlem

Innlegg instillinger Innlegg instillinger Rapporter   Sitat BayernMunchen Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 10.Feb.2010 kl. 13:23
Asalamualeikum, bror Hassan71.

At du bruker superlativer for å beskrive en tilstand hvor folk blir sparket, ikke tør gå ut, fordi de tilsynelatende blir hetset av muslimer, er enkelttilfeller. Ved at du bruker pompøse uttrykk og fremstiller dette som noe ekstraordinært, forandrer ikke realiteten. Dette er ikke et samfunnsproblem, men enkelttilfeller- sensasjonsoppslag du konkluderer med er et fast innslag blandt muslimer.

Jeg bor midt i kjernen av det mest trafikkerte og beferdede Grønland, og har aldri vært borti noe lignende. Jeg er i alle fall et skritt lenger enn deg- jeg har observert hele mitt liv- mens du på den annen side baserer dine antakelser på det du leser og hører. Du kan gi blanke faen i å være talsperson for disse som tilsynelatende blir hetset, for du har verken empirisk grunnlag for å gjøre dette til et "muslimsk-fenomen" eller den akademiske bakgrunnen.

Jeg blir provosert til høyeste grad av slike som deg, som aldri selv har vært nok på Grønland til å skrike som du gjør. Spør en beboer, om hans erfaring så kommer du nærmere de reelle forholdene. Men jeg forstår selvfølgelig at det er lettere å sitte bak en skjerm å konkludere i hytt og pine.

Personlige karakteristikker imponerer ingen. Istedet for å svare tilbake på spørsmålet mitt med et ytterligere spørsmål, kan du gjerne nevne om nøytrale krefter utenom muslimer har arrangert noe for disse gruppene du mener opplever hetsing av muslimer. Mener du kanskje homo-paraden gjennom Grønland? Den var arrangert av homofile selv, og det var ikke det jeg spurte om. Forøvrig var nok ikke du der for å støtte dem, det var derimot jeg.

Du kan gi blanke faen i å konkludere. Ikke snakk som om dette er et muslimproblem uten at du selv har observert det. Jeg selv bor på Grønland og jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i noe av det du beskriver.

Redigert av BayernMunchen - 10.Feb.2010 kl. 13:27
Til Toppen
 Svar Svar Side  123>

Bytt forum Forum tillatelser Se Drop Down